۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۵۰۹۶
روز گذشته معاون بسيج و امور استان هاي سازمان پدافندغيرعامل كشور با دكتر طباطبائي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي و نسبت به تبيين جديدترين رويكردها و اهداف پدافندغيرعامل و ماموريت هاي مدنظر كميته دائمي و سازمان پدافندغيرعامل كشور جهت مصون سازي زيرساخت هاي اولويت دار استان اصفهان در برابر تهديدات متصور اقدام نمود.

روز گذشته معاون بسيج و امور استان هاي سازمان پدافندغيرعامل كشور ضمن عزيمت به استان اصفهان و حضور در استانداري طي نشستي با دكتر طباطبائي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي و همچنين صفدريان مديركل پدافندغيرعامل استان نسبت به تبيين جديدترين رويكردها و اهداف پدافندغيرعامل و ماموريت هاي مدنظر كميته دائمي و سازمان پدافندغيرعامل كشور جهت مصون سازي زيرساخت هاي اولويت دار استان اصفهان در برابر تهديدات متصور اقدام نمود.

وی همچنين به تشريح اهميت و جایگاه ملی برخي زير ساخت هاي استان و چگونگي اتخاذ تدابير مصون ساز پدافندغيرعامل در اين زيرساخت ها پرداخت و ازجمله اقدامات راهبردي در زمينه پيشبرد مطلوب و هدفمند پدافندغيرعامل در اين استان را تهيه هرچه سريع تر طرح جامع پدافندغيرعامل استان بعنوان ملاك اقدام مجموعه مديريت و كليه دستگاه هاي اجرايي استان دانست.

در ادامه صفدريان مديركل پدافندغيرعامل استان گزارشي در خصوص برخي رئوس اصلي اقدامات و ريكردهاي موجود را ارائه و به نقش پدافندغيرعامل بعنوان ابزار راهبردي جامع در اختيار مديريت عالي استان جهت ايجاد و ارتقاء امنيت در سطوح مختلف اعم از امنيت اقتصادي، زيرساختي،خدماتي و اجتماعي ياد نمود.

سپس طباطبایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان, ضمن تشكر از اهتمام، توجه و حضور شخصي معاون پدافندغيرعامل كشور و همچنين اشاره به جنبه هاي اشراف به اهميت و حساسيت پدافندغيرعامل بعنوان يك راهبرد استراتژيك كه امروزه به كمك مديريت استان ها و حوزه هاي تخصصي آمده، پرداخت.

وی از تاكيد و حمايت همه جانبه خود و مهرعلیزاده استاندار اصفهان و مجموعه مديريت استان در جهت پياده سازي هرچه مطلوب تر اهداف و تدابير پدافندغيرعامل در كليه بدنه هاي زيرساختي فعاليتي استان خبر داد.

در پايان و با توجه به حضور استاندار در ماموريت كاري، حكم فرماندهي قرارگاه پدافندزيستي استان كه از سوي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح و رئيس كميته دائمي پدافندغيرعامل كشور صادر گرديده بود به دكتر طباطبائي تحويل داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر