۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۵۰۵۱
رشت
فرمانده سپاه گیلان گفت:‌ سپاه قدس گیلان در نظر دارد امسال در سطح بیش از ۱۰۰ دهستان محروم در استان گیلان اقدامات عمرانی و زیرساختی ویژه‌ای را برای کمک به محرومان به انجام برساند.

به گزارش پایداری ملی، سردار محمد عبدالله‌پور  در رشت اظهار داشت:‌ برنامه‌های سپاه قدس استان گیلان امسال برای کمک به محرومان استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی،‌ فرهنگی،‌ اجتماعی و یا ساخت مسکن نیازمندان با جدیت و گستردگی بیشتری انجام خواهد شد.

محرومیت‌زدایی سپاه از ۱۰۰ دهستان گیلان در سال ۹۷

فرمانده سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد: ساخت مسکن ویژه نیازمندان در مناطق محروم استان از جمله فعالیت‌هایی است که سپاه قدس گیلان به ویژه در سال‌های اخیر با کمک نهادهایی نظیر کمیته امداد امام خمینی اهتمام و توجه بسیار خاصی به آن داشته است.

سردار عبدالله‌پور از ادامه برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان خبر داد و افزود:‌ این فعالیت‌ها که با مشارکت اقشار مختلف بسیج و در قالب گروه‌های جهادی انجام می‌پذیرد امسال نیز در مناطق محروم استان با جدیت بیشتری به ویژه در حوزه‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی ادامه پیدا می‌کند.

وی به برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان اشاره کرد و بیان داشت: سپاه قدس گیلان در نظر دارد امسال در سطح بیش از 100 دهستان محروم واقع در شهرستان‌های تالش،‌ رودبار و املش اقدامات عمرانی و زیرساختی ویژه‌ای را برای کمک به محرومان به انجام برساند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان معضلات اجتماعی را از جمله مهم‌ترین تهدیدات برای سلامت جامعه خواند و گفت:‌ قرارگاه جواد الائمه سپاه قدس گیلان در حاشیه شهرها و اماکنی که بیشترین آسیب‌های اجتماعی در آن‌جا رخ می‌دهد برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی خاصی را اجرا می‌کند.

وی وقوع اکثر معضلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی قرار دارند را ناشی از فقر و بیکاری دانست و افزود:‌ اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی‌،‌ تبلیغات فرهنگی و ایجاد فرصت‌های شغلی از جمله مواردی است که سپاه قدس گیلان امسال با جدیت بیشتری به آن‌ها ورود می‌کند.

سردار عبدالله‌پور محرومیت‌زدایی از چهره روستاها و مناطق مختلف را از دغدغه‌های همیشگی سپاه عنوان کرد و اظهار داشت:‌ سپاه قدس گیلان جهت نیل به این هدف والا و ریشه‌کنی فقر با تمام ظرفیت‌های خود آماده همکاری و مشارکت با سایر نهادها و دستگاه‌های استان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر