۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۵۰۲۵
گرگان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: حوزه تهدیدات و فعالیت های مخرب دشمنان انقلاب اسلامی از جنگ سخت به جنگ اقتصادی تغییر کرده و آنان؛ آستانه تحمل و قدرت تحمل مردم را نشانه گرفته اند.

به گزارش پایداری ملی، روز سه شنبه  احمد تجري مفرد در شوراي اداري بندرترکمن اظهار کرد: هم اینک شرایط و شیوه های دشمن تغییر کرده و تهدیدات ترکیبی شده است.

دشمنان آستانه تحمل مردم را نشانه گرفته اند

وی؛ حمایت و هوشیاری مردم، تدابیر دولت و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را راهکار مقابله با توطئه های دشمنان بیان کرد.

به گفته وی؛ اختلاف و تفرقه بین برادران شیعه و سنی از تلاش ها و توطئه های دشمنان بوده، که هوشیاری و وحدت مردم همواره آن را خنثی کرده است.

تجری مفرد از مدیران خواست برای بسط وحدت و افزایش رضایت مندی مردم تلاش بیشتری انجام دهند.

وی همچنین به تهدیدات فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: تلاش در راه حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و تعمیم آن به نسل جوان می تواند عنصر موثری در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمن باشد.

مدیرکل پدافندغیرعامل گلستان گریزی به فضای سایبری هم زد و گفت: رعایت نشدن شرایط امنیتی در سیستم های اداری و دسترسی دشمن به اطلاعات آسیب های بزرگی را باعث می شود.

مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در سخنانی با اشاره به آثار مثبت زهکشی اراضی زراعی در استان ، از کسب مجوز اجرای این پروژه بزرگ در سال 97 و 98 خبر داد.

وی همچنین ضمن ارائه آماری در خصوص سطح زیرکشت و برآوردها از میزان برداشت گندم، جو و کلزا در بندرترکمن گفت: ظرفیت انبارهای پیش بینی شده برای شهرستان فراتر ازحجم تخمین زده شده محصولات است.

الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن نیز در سخنانی به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: دولتمردان آمریکایی احساس کردند که در برجام هیچ بردی نصیب آنها نشده است و با عصبانیت از این معاهده بین المللی خارج شدند.

وی به دستاوردهای دولت نیز اشاره و بر وحدت همه اقشار تاکید کرد و افزود: مردم و مسئولان با همدلی در راستای توسعه ایران اسلامی گام‌ بردارند.

بندرترکمن با حدود 80هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر