۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۳۴۷۶۳
اصفهان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: توسط اداره کل پدافند غیرعامل، نخستین اورژانس شیمیایی‌پرتوی کشور در استان اصفهان ایجاد شده است.

به گزارش پایداری ملی، محمد صفدریان اظهار کرد: کلیه دستگاه‌ها باید کاری کنند تا حوزه‌های خدمات‌رسان تحت امرشان، مورد تهدید واقع نشوند و اگر مورد تهدید واقع شد، بتوانند بازیابی کنند. وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل مصون‌سازی از درون حوزه‌های زیرساختی نظام جمهوری اسلامی در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات را برعهده دارد، افزود: پدافند غیرعامل در ایران برای اولین بار در اواسط جنگ تحمیلی و تنها برای اصول نظامی و تاکتیک حمله و یا دفاع به کار گرفته شد. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان با اشاره به اینکه بعضی از تهدیدات دشمنان بسیار پیچیده‌تر و خطرناک تر از تهدیدات نظامی هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه نگرش‌های استکبارستیزی خود همواره مورد هجمه دشمن بوده است. وی با بیان اینکه استان اصفهان با 5000واحد صنعتی، دارنده بیشترین تعداد مراکز صنعتی و شیمایی در کشور است، افزود: در دو سال گذشته در حال شناسایی نقاط حادثه‌خیر در مراکز صنعتی هستیم که نخستین مرکز، شهرک صنعتی رازی شهرضاست که در حال شناسایی نقاط حادثه‌خیز آن هستیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر