۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۴۷۵۸
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مسئله دوتابعیتی‌ها چندان حساس نیست و این عدم‌حساسیت حتماً به امنیت ملی لطمه می‌زند.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از مسئولان دوتابعیتی که اخیراً در رسانه‌ها منتشر شده است، اظهار داشت: مدیران دوتابعیتی مسئله بسیار مهمی برای کشور است که در صورت عدم رسیدگی  می‌تواند مشکل‌آفرین شود.

دولت نسبت به مسئله مدیران

وی در همین زمینه  افزود: زمانی که مدیریت ملی کشور به دست افرادی بیفتد که تابعیت‌شان منحصر نیست شاهد بی‌انگیزگی مدیران برای دفاع از امنیت‌ملی کشور خواهیم بود و متأسفانه شاهد تبعات منفی آن خواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مسئله مدیران دوتابعیتی خطر بزرگی برای امنیت کشور است، تصریح کرد: دراین‌باره هم نمایندگان و هم کارشناسان این حوزه هشدار و تذکر دادند اما به‌نظر می‌رسد دولت به مسئله دو‌تابعیتی‌ها چندان حساس نیست و این عدم حساسیت به امنیت ملی لطمه می‌زند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور داوران دوتابعیتی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته، اظهار داشت: در جشنواره سال 95 داور دوتابعیتی وجود داشت اما در جشنواره سال 96 با تذکراتی که نمایندگان دادند این موضوع تکرار نشد و داور دوتابعیتی نداشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر