۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۳۴۷۳۵
در جلسه پیرو تصمیمات استانی و برحسب مصوبات مطروحه مابین اعضای شورای پدافند غیرعامل، برنامه‌ها و اقدامات مقتضی ادارات در راستای پایش و مقابله باعرضه و فروش قارچ‌های سمی در سرپل ذهاب ترسیم گردید.

به گزارش خبرنگار پایدازی ملی،به‌منظور مقابله باعرضه قارچ های سمی در سرپل ذهاب مقرر شد بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی و...ضمن تدوین بسته‌های آموزشی با همکاری بخشداری‌ها و دهیاران نسبت به اطلاع‌رسانی رویش قارچ‌های سمی در نقاط پرخطر اقدام کنند.

گفتنی است که در این جلسه کرمی معاون فرماندار با تشریح مخاطرات عرضه قارچ‌های سمی و عوارض و آسیب‌های منجر به فوت مصرف‌کنندگان بر لزوم اطلاع‌رسانی فراگیر و اعمال نظارت دستگاه‌های اجرایی و بهداشتی سطح شهرستان تأکید نمود و پیرو تصمیمات استانی و برحسب مصوبات مطروحه مابین اعضای شورای پدافند غیرعامل، برنامه‌ها و اقدامات مقتضی ادارات در راستای پایش و مقابله باعرضه و فروش قارچ‌های سمی ترسیم گردید.

همچنین مقرر شد جهت تنویر و اطلاع‌رسانی میان اقشار و لایه‌های مختلف مردم، در تریبون‌های دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه سخنان ائمه جمعه و جماعات به مناسبت‌های پیش رو مواردی را در این مقوله تذکر نمایند و شهرداری با مباشرت اجراییات نسبت به کنترل بازار و برچیدن قارچ‌های سمی و مشکوک اقدامات لازم را به عمل آورد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر