۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۴۵۲۱
مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان ضمن حضور در شهرداري اصفهان در جلسه هماهنگي امور پدافند غيرعامل آن شهرداري با حضور معاون خدمات شهري شركت نمود.

روز گذشته صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان ضمن حضور در شهرداري اصفهان در جلسه هماهنگي امور پدافند غيرعامل آن شهرداري با حضور قاسمي معاون خدمات شهري، مرادي مدير بحران و پدافندغيرعامل شهرداري اصفهان و كارشناسان اداره كل پدافند غير عامل و پدافند غير عامل شهرداري شركت نمود.

هماهنگي امور پدافندغيرعامل شهرداري اصفهان در ملاقات مديركل پدافندغيرعامل استان اصفهان با معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان

در اين جلسه مديريت بحران و پدافندغيرعامل شهرداري ضمن خيرمقدم گويي به مديركل و دبير شوراي پدافندغيرعامل استان گزارشي از اقدامات مصون سازي وايمن سازي، در حوزه زيرساخت خدمات ضروري و كالبدي شهر، از جمله اقدامات موثر در حوزه قطار شهري و چندمنظوره سازي محيط ها و اماكن ارائه نمود.

همچنين قاسمي معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان بر لزوم رعايت دستورالعمل ها و الزامات پدافندي در كليه امور زيرساختي شهري تاكيد و از آمادگي شهرداري اصفهان در تعامل و اهتمام بيشتر در حوزه پدافندغيرعامل، خبر داد.

در اين جلسه صفدريان مديركل پدافندغيرعامل استان ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان از اقدامات خوب و موثر صورت گرفته در پياده سازي اهداف پدافندغيرعامل در كلان شهر توسط شهرداري اصفهان تقدير و تشكر نمود و يادآور شد رسالت و ماموريت پدافندغيرعامل در حوزه كالبد شهر بسيار حساس و امري ضروري است كه مستقيم با خدمات ضروري مردم ارتباط دارد.

وی بيان داشت ،تاب آوري كالبد شهر از اهداف والاي پدافندغيرعامل مي باشد كه در كلان شهر اصفهان به مصون سازي و ايمن سازي نياز ويژه تري احساس مي شود. در اين جلسه بر همكاري بيشتر بين اداره كل پدافندغيرعامل استان و معاونت خدمات شهري تاكيد شد و بيان گرديد هرگونه اقدامات موردنياز در راستاي مصون سازي و پايداري خدمات ضروري مورد توجه ويژه قرار گيرد.

صفدريان مديركل پدافندغيرعامل براي كليه مسئولين و كارشناس شهرداري اصفهان بالاخص همكاران در حوزه معاونت خدمات شهري شهرداري اصفهان آرزوي موفقيت، سربلندي با عزت و افتخار نمود و در پايان نيز مديركل پدافندغيرعامل استان با تقديم تقديرنامه و لوح يادبود از خدمات مسئولين پدافندغيرعامل شهرداري اصفهان به عنوان دستگاه برتر در اين حوزه تقدير به عمل آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر