۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۳۴۵۰۶
رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:
رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: با توجه به بحران آب در اصفهان، لزوم استفاده از چاه‌های موجود در سطح شهر زیاد شده از این رو بازرسی‌ بهداشتی از چاه‌های آب موجود در اصفهان آغاز شد.

به گزارش پایداری ملی، حمید ترکزاده گفت: کمبود آب در سد زاینده رود و رسیدن آن به کمترین میزان در سنوات گذشته و از سویی توزیع عادلانه آب در تمام مناطق اصفهان لزوم استفاده از چاه های موجود در سطح شهر را بالا برده است.

وی بیان داشت: به همین دلیل چاه های تحت نظر سازمان آب و فاضلاب با رعایت کامل شرایط گندزداdی و حصول اطمینان از سلامت آب وارد شبکه لوله کشی شهری شده است.

بازرسی بهداشتی از چاه‌های آب در سطح شهر اصفهان آغاز شد

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان ادامه داد: با این وجود واحد مهندسی بهداشت محیط که یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف کاری خود را سلامت آب آشامیدنی می‌داند با ورود جدی‌تری به این موضوع اقدام به بازدید از چاه‌های موجود کرده است.

 وی ادامه داد: همچنین مخزن بزرگ آب آشامیدنی شرق اصفهان واقع در منطقه گورت مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفت و نقاط مورد تهدید و خطر ساز این مخازن و چاه ها بررسی شده و به منظور حصول اطمینان از سلامت آب به میزان لازم کلرسنجی و نمونه برداری های میکروبیولوژی و شیمیایی انجام شده است.

ترکزاده گفت: رسالت خطیر بهداشت محیط در همه فصول سال حفظ و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و روستانشینان است که در این خصوص با جدیت و همیت بیش از پیش همه اقدامات لازم در حیطه سلامت آب و غذا توسط ناظران و بازرسان بهداشت محیط به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر