۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۳۴۵۰۱
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای:
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که در دفاع از قدس کوتاهی نخواهیم کرد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

به گزارش پایداری ملی، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت در بیانیه ای اعلام کرد که در دفاع از قدس کوتاهی نخواهیم کرد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

این بیانیه افزود: در راستای جنایتی که روز دوشنبه آمریکا در شهر قدس مرتکب شد، رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام به کشتار خونین شهروندان بی دفاع فلسطینی کرد.

در دفاع از قدس کوتاهی نخواهیم کرد

این شهروندان بدون سلاح برای اینکه اعلام کنند که قدس پایتخت دائمی فلسطین است و برای تاکید بر اصول ملی و حق بازگشت به سرزمینی که در سال 1948 از آن رانده شده اند قیام کرده بودند.

جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: تروریسم صهیونیستی و تروریسم آمریکایی برای کشتار ملت فلسطین در یکی دیگر از هولوکاست هایی که ملت فلسطین از 70 سال پیش با آن روبروست دست به دست هم دادند و قاتلان ، بر خون ریخته ملت فلسطین به پایکوبی پرداختند.

در بیانیه آمده است که 70 سال اشغالگری نمی تواند تاریخ چهار هزار ساله وجود فلسطینی ها در این سرزمین را تحریف کند و حق فلسطینیان قوی تر از این باطل است و تاریخ با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از طرف چند کشور منافق به پایان نخواهد رسید و حق به صاحبانش بازمی گردد و صاحبان این سرزمین بازمی گردند و باطل در سرزمین ما نابود می شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: پیامبران و ادیان از چنین تروریسمی که برگرفته از افسانه ها و تحریف های صلیبی و صهیونیستی است بیزارند و این خون های پاک هدر نخواهد رفت و نمی توان در برابر تجاوز به قدس و دیگر مقدسات دینی و عقیدتی سکوت کرد.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مسئولیت کامل این جنایت ها و حمله به تظاهرات کنندگان بی دفاع برعهده دشمن صهیونیستی است و دنیا فراموش نکند که ما از حق خود در دفاع از ملت و سرزمینمان دست بر نمی داریم.

گفتنی است نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با سالگرد اشغال فلسطین به دست این رژیم (روز نکبت) و افتتاح سفارت آمریکا در قدس، تظاهرات فلسطینی ها را به خاک و خون کشیده و از صبح دوشنبه تاکنون 55 نفر را به شهادت رسانده و بیش از دو هزار و 410 فلسطینی را زخمی کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر