۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۴۴۹۲
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:
عضو کمیسیون انرژی: جزیره خارگ در ایام جنگ تحمیلی به طول روزهای جنگ مورد حمله قرار گرفته است، این اهالی شریف که در این جزیره ساکن هستند به‌عنوان پدافند غیرعامل خواهان این هستند که وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی ورود جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، عبدالحمید خدری در جلسه کمیسیون انرژی در جزیره خارگ اظهار داشت: انتظار اهالی شریف خارگ این است که وزارت نفت مسئولیت اجتماعی خود به محیط پیرامون الخصوص در جزیره خارگ را انجام دهد.

وی افزود: جزیره خارگ در ایام جنگ تحمیلی به طول روزهای جنگ مورد حمله قرار گرفته است، این اهالی شریف که در این جزیره ساکن هستند به‌عنوان پدافند غیرعامل خواهان این هستند که وزارت نفت در مسئولیت اجتماعی ورود جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه شخص وزیر در مسئولیت های اجتماعی کاملا مشهود است و در این زمینه مثبت است و شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی نسبت به مردم دریغ نکرده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جزیره خارگ بحث بیکاری نه زیبنده نظام و نه دولت ما است که بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت کشور از اینجا است.

حجت‌الاسلام خدری با تاکید بر لزوم رفع مشکل بیکاری در خارگ تصریح کرد: اکثر شرکت های نفتی کشور در این جزیره مستقر است، یک همت توسط تمامی مسئولان باید اندیشیده شود و این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: انتظار ما از کمیسیون انرژی با حضور در جزیره مقاوم خارگ این است که مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در این جزیره ارتقا یابد، امیدواریم کمبودهای این جزیره به ویژه در بحث سند مالکیت رفع شود و وزیر نفت هم قول داده است که این مشکل رفع شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر