۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۴۳۴۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی:
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز و مدیر حراست آموزش و پرورش استان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز دوره پدافند غیرعامل برای مربیان آمادگی دفاعی نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز و مدیر حراست آموزش و پرورش استان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز دوره پدافند غیرعامل برای مربیان آمادگی دفاعی نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز معلم، از معلمان با عنوان سفیران پدافند غیرعامل در کشور یاد کرد . گفت: تلاش و ایثار معلمان در حوزه آموزش و پرورش به خصوص آموزش پدافند غیرعامل منتج به تحولات بزرگی در این زمینه خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی:معلمان سفیران پدافند غیرعامل در کشور هستند.

علیرضا کریمی افزود: روشنگری و آگاهی بخشی دانش‌آموزان اصلی ترین راهکار جلوگیری از آسیب های اجتماعی در فضای سایبری است. وی افزود: دانش آموزان بایستی والدین و معلمین خود را دوست خود بدانند تا با برقراری این ارتباط دوستانه ، از آسیب های متنوعی که ممکن است در فضای سایبری گریبانگیر آنها شوند، رهایی یابند. کریمی با اشاره به اینکه جایگاه آموزش و پرورش در هر جامعه ای بسیار بالاست، افزود: هیچ کشوری موفق نشده مگر با انگیزه بالای معلمان. وی با بیان اینکه مهمترین بحث پدافند غیرعامل آموزش دبیران آمادگی دفاعی است افزود: حوزه پدافند غیر عامل یکی از حوزه های مهمی است که دبیران آمادگی دفاعی وظیفه ای سنگین را در قبال دانش آموزان و جامعه بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز نیز ضمن عرض خیر مقدم وتبریک هفته معلم به دبیران محترم آمادگی دفاعی نواحی و مناطق استان به این جمله مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است. هر ملتی که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند، در واقع زنده نیست. ستاری با تشکر از اقدامات ارزشمند اداره کل پدافند غیرعامل در حوزه آموزش،همکاری تنگاتنگ اداره کل پدافند غیرعامل با آموزش و پرورش را مثال زدنی عنوان کرد.

در ادامه مدیر حراست آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته معلم بیان کرد: قسمت اعظمی از آسیب های اجتماعی به طور مستقیم یا غیر مستقیم با فضای سایبری در ارتباط هست که ما باید بتوانیم بهترین استفاده را از این فضا بکنیم. وی با بیان اینکه حدود 700 هزار دانش آموز در مقاطع مختلفی تحصیلی در سطح استان در حال تحصیل می باشند افزود: این یک ظرفیت بزرگی است که ما باید به نحو احسن از آن استفاده بکنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر