۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۱۶
معاون سیاسی استانداری مازندران:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : اگر چه برای حفظ امنیت نیاز به تجهیزات نظامی پیشرفته دفاعی داریم ، ولی مردم بهترین پشتوانه برای حفظ نظام هستند و با گفت و گوی دولت و مردم می توان سطح این امنیت را افزایش داد. ‎
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز یکشنبه  احمد حسین زادگان درنشست مشترک رابطین پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی مازندران افزود : مردم دلبسته نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه اصلی امنیت پایدار این مرز و بوم محسوب می شوند.

وی گفت : تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی داشته و تاریخ 2 قرن اخیر نشان داده که هیچ گاه ایران تهدیدی برای کشورهای همسایه نبوده بلکه در طول سال های گذشته رفتار مسالمت آمیز با مردم جهان داشته است.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد : امروز رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی اینترنت محور ، تاثیر به سزایی در امنیت پایدار در جامعه دارند و می توانند با بهره گیری از ظرفیت های تعاملی فضای مجازی و ارتباط مستقیم با مردم در تامین امنیت موفق تر عمل کرد.

حسین زادگان ، یاد آور شد : فضای مجازی در دسترس مردم است و ما می توانیم مسایلی را که باعث برهم زدن امنیت کشور می شود، به وسیله ابزارها و روش های جدید ، گوشزد کنیم و مردم نسبت به این مسایل آگاهی یابند.

وی اظهار داشت : در شرایط فعلی تهدید امنیتی در کشور و به خصوص در مازندران وجود ندارد و سند آن نیز برگزاری بدون مساله‌ امنیتی انتخابات سطح کشور و استان در چند سال گذشته بود.

***بهره گیری از رسانه ها
معاون استاندار مازندران گفت که امروز رسانه ها به خصوص فضای مجاز تاثیر به سزایی در امنیت پایدار در جامعه دارند و می توان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط مستقیم با مردم در تامین امنیت موفق تر عمل کرد.

حسین زادگان افزود : فضای مجازی در دسترس مردم است و ما می توانیم مسایلی که را باعث برهم زدن امنیت کشور می شود ، از این طریق گوشزد کنیم و مردم نسبت به این مسایل آگاهی یابند.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد : در شرایط فعلی تهدید امنیتی در کشور و به خصوص مازندران وجود ندارد و نمونه آن نیز برگزاری بدون مشکل امنیتی انتخابات در سطح کشور و استان در چند سال اخیر بود.

وی افزود : اگر ما بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی به گفت و گو بین دولت و مردم کمک کنیم ، قطعا در برقراری امنیت کمک کردیم و بدون حضور مردم برقراری امنیت امکان پذیر نمی شود.

حسین زادگان گفت : برقراری گفت و گو بین دولت و مردم و هم گفتمان شدن آنان باعث افزایش مشارکت شهروندان در مسایل اجتماعی نیز می شود و این کار هزینه های اجتماعی ما را کاهش می دهد و تغییر رفتاری را متناسب با منافع ملی ایجاد می کند.

وی افزود : برنامه گفتمان سازی باید از سطح پایین جامعه از کودکان در مهد کودک اجرایی شود و این کار نیاز به برنامه ریزی مدون از سوی پدافند غیرعامل دارد و تربیت کودکان مسئولیت پذیر آینده کشور را تضمین می کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر