۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۴۲۲۰
آخرین آمار از زلزله کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: احتمال می‌رود باتوجه به تخریب برخی منازل مسکونی در روستاها برق برخی از مشترکان قطع شده باشد که به محض اطلاع مشکل قطعی برق تک مشترکان در این مناطق را برطرف خواهیم کرد.
به گزارش پایداری ملی، میثم جعفر زاده، در خصوص زلزله امروز صبح اظهار کرد: پس از وقوع زلزله کهگیلویه و بویراحمد، هشت فیدر ۲۰ کیلوولت از مدار خارج شد که موجب قطع برق پراکنده در منطقه شده بود که با تلاش گروه های عملیاتی، در کمتر از نیم ساعت فیدرها  وارد مدار شدند و در حال حاضر مشکلی به جز قطع برق در تک مشترک های روستایی، مشکل دیگری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر نیز تمامی تیم های عملیاتی آب و برق در حالت آماده‌باش قرار دارند، عنوان کرد:با بررسی های صورت گرفته اکنون شبکه فشار قوی، فشار ضعیف و فشار متوسط وضعیت نرمال دارند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، "سی‌سخت" در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۰۸:۳۸:۱۲ ثانیه روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۰.۸۳ درجه عرض شمالی و ۵۱.۵۶ درجه طول شرقی ثبت شده، این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری سی سخت، ۱۹ کیلومتری یاسوج و ۲۳ کیلومتری چیتاب در استان کهگیلویه وبویراحمد به ثبت رسیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر