۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۴۱۵۴
معاون فرماندار آران و بیدگل در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان اظهار داشت: پدافند غیر عامل و اصول آن ، تضمین کننده مدیریت جامع بحران در عرصه های مختلف بخصوص عرصه های دفاعی و امنیتی است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، «علی محمد یوسفیان» معاون فرماندار در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی به گونه ای است که همواره استکبار جهانی را در مقابل حرکت آن قرار می دهد و دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد بحران در کشور است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند و نخواهد کرد.
وی افزود: برای مقابله با این تهدیدات، بهترین شیوه پدافند غیر عامل است که مقام معظم رهبری از واژه مصون سازی در این رابطه استفاده می کند.
یوسفیان تصریح کرد: پدافند غیر عامل و اصول آن ، تضمین کننده مدیریت جامع بحران در عرصه های مختلف بخصوص عرصه های دفاعی و امنیتی است.
وی متذکر شد: در پدافند غیر عامل، شیوه ها، ابعاد گوناگون و گستره وسیع تهدیدات، تهاجم و حمله دشمن مورد بررسی قرار می گیرد و برای تک تک آنها راهکار می دهد تا قبل از وقوع بحران و یا در حین بحران، تدبیر خاص خودش را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بکارگیری این روشها هم باعث کاهش هزینه ها و هم باعث افزایش کارایی دفاعی طرحها، اهداف و پروژه ها در زمان تهاجم دشمن می شود.
وی اضافه نمود: ساختار دفاعی کشور باید به قدر کافی نیرومند باشد تا دشمن احتمالی درک کند چنانچه مرتکب اشتباه و در نتیجه تهاجم شود زیانش بیشتر از سود آن است.
معاون فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه امروز تهدیدات، تنها نظامی نیست خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات پیشرفته پایدار است یعنی مهاجم خود را با هر گونه اقدام پدافندی مدافع تطبیق می هد و این حملات ادامه می یابد تا مهاجم به اهداف خود برسد .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر