۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۵۳
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری اردبیل گفت: طبق تلاش ها و اقدامات انجام یافته طرح جامع پدافند غیرعامل شهر اردبیل در مراحل پایانی عقد قرارداد بوده و به زودی عملیاتی می شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، بخشعلی لطیفی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل شهر اردبیل اظهار داشت: طبق تلاش ها و اقدامات انجام یافته طرح جامع پدافند غیرعامل شهر اردبیل در مراحل پایانی عقد قرارداد بوده و به زودی عملیاتی می شود.
وی افزود: اجرای این طرح سبب شناسایی نقاط ضعف و قوت در خدمات رسانی شهری شده و با اصلاح نقاط آسیب پذیر شاهد افرایش تاب آوری و پایداری شهر در برابر تهدیدات و بحرانهای احتمالی خواهیم بود که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های این طرح بسترهای مناسبی در این ز مینه فراهم شود.
لطیفی از برگزاری دوره های مختلف آموزشی با حضور رابطان پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: سالانه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران، شهرداران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر از این آموزش ها بهره مند می شوند تا در راستای نهادینه شدن و ترویج پدافند غیرعامل در جامعه موثر باشند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل با ارائه تعریفی از پدافند غیرعامل بیان کرد: دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل مستلزم همدلی، همگامی، انسجام و تعامل هدفمند ادارات و سازمان ها بوده و انتظار می رود در این زمینه هر چه بیشتر شاهد همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف باشیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل از تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان اردبیل خبر داد و افزود: این سند با مشارکت و همکاری دستگاه های مرتبط در سطح استان تدوین می شود تا در راستای نهادینه و همگانی کردن اصول پدافند غیرعامل اقدامات عملی و موثری در اردبیل انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر