۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۰۳
کرمان;
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان بافت با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، فرماندار و جمعی از اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان بافت که بعد از بازدید از مخازن آب و سد بافت تشکیل گردید؛ حمزه جواران فرماندار بافت، با اشاره به حساسیت ویژه پدافند غیرعامل و لزوم توجه به نکات امنیتی در بحث آب شرب بر رفع مسائل و مشکلات امنیتی و بیوتروریسم در این حوزه تاکید و پیشنهاداتی جهت رفع آنان ارائه کرد.

فرماندار در ادامه با اعلام این مطلب که در سال 1393 شهرستان بافت با وضعیت بحرانی آب شرب مواجه و تا آستانه جیره بندی پیش رفته بود گفت: با مساعدت استاندار محترم استان و با تخصیص اعتبارات لازم مشکلات و کمبودها برطرف و تصفیه خانه سد راه اندازی و آب شرب شهروندان تامین شد.

سپس مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اظهار داشت: بازدید از مخازن آب شرب شهرستان در راستای اجرای مصوبات جلسه مشترک شورای تامین منطقه ای(شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه) صورت گرفت.

پیمان سلاجقه بر اهمیت حفاظت فیزیکی و امنیتی مخازن آب شرب ، تصفیه خانه و اطراف سد بافت تاکید و با توجه به حساسیت موضوع خواستار فعال و توجیه نمودن نگهبانان تصفیه خانه ، افزایش گشت های نیروی انتظامی در اطراف سد سد و تصفیه خانه ، پیگیری و را اندازی سیستم پایش تصویری ، تعبیه دریچه های استاندارد برای مخازن آب سد ، تکمیل حصار کشی اطراف سد (سیم خاردار) شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر