۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۳۹۸۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان از تشکیل انجمن علمی پدافند غیرعامل در استان خبرداد.

به گزارش پایداری ملی، محمد رضایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان امروز (3 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به منظور برگزاری همایش منطقه ای مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک در سنندج برگزار شد، گفت: سال گذشته انجمن علمی پدافند غیرعامل در کردستان تشکیل دادیم که امیدواریم مجوز آغاز فعالیت این انجمن در سال جاری  به زودی صادر شود.

 وی در ادامه افزود: منابع و دارایی های هر کشور، تهدیدات و صیانت از منابع سه کلیدواژه اصلی در پدافند غیرعامل هستند.

 این مقام مسئول اظهار داشت: هر جامعه ای با تهدیداتی در حوزه های انسان ساز و طبیعی مواجه است.

 رضایی اذعان کرد: تهدیدات طبیعی ماهیت ثابتی دارند، اما تهدیدات انسان ساز از ماهیت سیالی برخوردار هستند، بنابراین مقابله با آن کاری سخت و دشوار است.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان در ادامه افزود: بر اساس تصمیم اعضای قرارگاه زیستی استان تصمیم به برگزاری همایش منطقه ای مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک گرفته شد.

 وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: این همایش به هدف شناسایی پتانسیل های استان و ارائه تحقیقات زیستی انجام شده محققان برگزار خواهد شد.

 دبیرعلمی همایش منطقه ای مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی هم در ادامه این نشست افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به همایش  31 فروردین ماه امسال بود که آثار خوبی از تمام نقاط کشور به دبیرخانه این همایش در استان ارسال شد.

 هومن قصری در پایان خاطرنشان کرد: در روز برگزاری همایش در قالب پنل هایی 8 تا 10 مقاله برگزیده و ویژه در قالب سخنرانی ارائه و تعدادی هم در قالب پوستر ارائه می شوند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر