۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۳۹۴۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار با فرمانده سپاه الغدیر استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار پايداري ملّي، «محمدصادق طهماسبی» روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار با فرمانده سپاه الغدیر استان دیدار و با اهدای لوح تقدیر از «سردار فتح الله جمیری» در رابطه با اقدامات موثر و شایسته در پیشبرد برنامه های پدافند غیرعامل استان به ویژه قرارگاه پدافند زیستی استان به عنوان جانشین این قرارگاه تجلیل کرد.
دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با فرمانده سپاه استان یزد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان از تعامل سپاه الغدیر استان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مدیران سایر دستگاه های استان نیز این روحیه همدلی، همکاری و دید پدافندی را دارند و امیدواریم با تداوم این هم افزایی شاهد تقویت زیرساختهای استان در حوزه پدافند غیرعامل و به ویژه در حوزه تهدیدات زیستی و آب و انرژی باشیم.

طهماسبی همچنین از همکاری های سپاه الغدیر استان در بخش های برگزاری رزمایش و تامین برخی اساتید در حوزه آموزش قدردانی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این دیدار همکاری و تعامل بین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و سپاه الغدیر را بسیار خوب توصیف کرد.

سردار جمیری اظهار امیدواری کرد: برنامه های استان در حوزه پدافند غیرعامل به نحو شایسته در همه ماموریت ها و با راهکارهای متنوع و کاربردی اجرا شود.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از فعالیت ها و تلاشهای فرمانده سپاه الغدیر استان تجلیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر