۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۳۶۳۳
امیر مرادی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان و هیئت همراه با حضور در شرکت گاز با حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان دیدار کردند.
به گزارش پایداری ملی، در این دیدار مهندس اکبر ضمن عرض خوشامد و تبریک سال نو بر اهمیت مقوله دفاع غیرنظامی و پدافند غیرعامل تاکید نمود و اشاعه این مبحث را در سطح جامعه و دستگاه های اجرایی امری ضروری دانست.

وی با اعلام این موضوع که شرکت گاز استان گیلان متعهد به اجرای الزامات پدافند غیرعامل است اظهار داشت: الزامات و دستورالعمل های پدافند غیرعامل باید بصورت ملی و نه به شکل جزیره ای انجام گیرد.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان از لحاظ شدن دستورالعمل های ایمنی و پدافند غیرعامل در پروژه ها و فعالیت های جاری شرکت خبر داد و عنوان نمود: افتتاح مرکز دیسپچینگ گاز گیلان سبب گسترش اهرم نظارتی شرکت خواهد شد.

در این دیدار امیر مرادی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه ایمنی و پدافند غیرعامل، گاز گیلان را یکی از دستگاه های اجرایی برتر در این حوزه نامید.

وی اظهار داشت: اداره کل پدافند غیرعامل در سال های گذشته در زمینه های جدیدی از قبیل، اهداف زیستی، نجوم، رباتیک،کشاورزی و GIS ورود کرده است که موفقیت در این عرصه ها مستلزم همراهی و تلاش همه سازمان ها و نهاد های اجرایی در استان می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر