۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۳۴۸۷
اداره کل پدافندغیرعامل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، در این نشست با اشاره به تغییر بلوک بندی در نظام سنتی بین المللی و احساس خطر کشورهای مرتجع منطقه از شعارها و آرمانهای آزادی خواهانه ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برهم زدن ساختار نظام بین الملل گفت: تهدیدات بدخواهان امروز در حوزه های اقتصادی و اجتماعی بروز و ظهور پیدا کرده است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، در این نشست با اشاره به تغییر بلوک بندی در نظام سنتی بین المللی و احساس خطر کشورهای مرتجع منطقه از شعارها و آرمانهای آزادی خواهانه ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برهم زدن ساختار نظام بین الملل گفت: تهدیدات بدخواهان امروز در حوزه های اقتصادی و اجتماعی بروز و ظهور پیدا کرده است.

حسین زادگان تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در حوزه پدافندغیرعامل را نشان دهنده اهمیت و حساسیت موضوع برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز با شتاب روز افزون فناوری تهدیدات دائما در حال نو شدن می باشد ، لذا اقدامات آینده بر اساس تغییر ماهیت تهدید باز تعریف شود. وی یکی از این اقدامات را آموزش دانست وخاطرنشان کرد، آموزش باید از سطوح پایه همچون مهدها تا سطح دانشگاه ها به عنوان اولویت اصلی در برنامه های اجرایی قرار گیرد.

ششمین جلسه شورای پدافندغیرعامل مازندران برگزار شد

وی بهره گیری از ظرفیت های فناوری همچون شبکه های اجتماعی را یک ضرورت برشمرد و بر ساختارسازی بهره گیری حوزه پدافندغیرعامل از این حوزه تأکید کرد.

نبوی مدیر کل پدافندغیرعامل از اجرایی شدن 95 درصدی برنامه های پیش بینی شده در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 450 نشست کارگروه های تخصصی و کمیته های شهرستانی ، بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر ساعت آموزش، قریب 700 بازدید از مراکز ثقل، افتتاح 22 خانه هلال روستایی و اجرای بیش از 5777 برنامه در طول هفته پدافند سال 96 تدوین و به اجرا در آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر