۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۶۹
مديركل پدافندغيرعامل استان مازندران :فرهنگ سازي و آموزش اهداف اصلی پدافندغيرعامل در مدارس استان است و اين آموزش ها بايد متناسب با نياز و شرايط جامعه صورت پذيرد.
به گزارش خبرنگار پایدای ملی، دوره آموزشي پدافند غيرعامل ضمن خدمت دبيران آمادگي دفاعي مدارس استان مازندران در تاريخ 16 اسفند با حضور مديركل پدافندغيرعامل استان در سالن آمفي تئاتر فرهنگيان ساري برگزار شد.

سيد يداله نبوي، مديركل پدافندغيرعامل استان در اين دوره به فرهنگ سازي و آموزش پدافندغيرعامل در مدارس استان تاكيد و اذعان داشت اين آموزش ها بايد متناسب با نياز و شرايط جامعه صورت پذيرد.

برگزاري دوره آموزشي پدافند غيرعامل دبيران آمادگي دفاعي آموزش و پرورش استان مازندران

ايشان ضمن مهم تلقي كردن موضوع شبكه هاي اجتماعي بيان داشت شبکه های اجتماعی  وفضای مجازی به جهت برخورداری از مولفه های جذب مخاطبین به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار جامعه مبدل گشته كه بايد نظارت و آموزش جوانان متناسب با وضعيت فعلي صورت گيرد، چرا كه دشمن سعی دارد با بهره گیری از اين مولفه های جنگ نرم اهداف شوم خود را در کشور اجرایی نماید.

همچنين نوري مدرس اين دوره از دانشگاه صنعتي مالك  اشتر به ارائه موضوعات مهم اصول و مبانی پدافند غیرعامل پرداخت و ضمن تشریح پدافند غیرعامل و اهداف آن ، به شناسایی تهدیدات ، بازدارندگی تهدیدات و چگونگی مقاومت در مقابل آن اشاره و در خصوص جنگ نرم دشمن علیه ایران در حوزه های سایبری و بیولوژیک و اصول پدافند غیرعامل مطالبی را برای دبيران بیان نمود

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر