۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۳۲۱۲
سردار جلالی در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در نظام بانکی و مالی
امروز پیام رسان زیرساخت ارتباط ملی است که بایستی د‌ولت خود را موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در این حوزه بداند زیرا در این شبکه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود که قابل حذف نیست و باید هوشمندانه از آنها بهره برداری کرد.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و نظام بانکی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پیام رسان های داخلی گفت: مسئله بیانیه اقدام یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی به صراحت اعلام کرده که در یک بازه زمانی مشخص چه اقداماتی را انجام می‌دهد. این اقدامات شامل ایجاد فضای شغلی و بستر دریافت و پرداخت و به یک نوع سو استفاده از این فضا است.

وی افزود: وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی سیاست‌های خوبی برای کنترل این فضا ارائه کرده‌اند. برای استفاده از پیام رسانه‌ای داخلی و طبق گزارش وزیر ارتباطات حدود 13 میلیون عضو در پیام رسانه‌ای داخلی وجود دارد.  این اقبال مردم به شبکه های داخلی یک امیدی را به مردم و مدیران شبکه‌های داخلی برای گسترش و برطرف کردن اشکالات این شبکه ها می‌دهد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد: در حوزه شبکه‌های پیام رسان خارجی دولت موظف به پاسخگویی درباره احقاق حق یا عدم احقاق حق مردم در این شبکه ها است. اگر اتفاقی در پیام رسانه‌ خارجی برای کسی بیافتد امکان شکایت از آن در داخل کشور وجود ندارد در صورتی‌که در شبکه‌های داخلی این امکان وجود دارد و مزایای پیام رسانه‌ای داخلی برای مردم و کشور بسیار بهتر است.

وی‌گفت: امروز پیام رسان زیرساخت ارتباط ملی است که بایستی د‌ولت خود  را موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در این حوزه بداند زیرا در این شبکه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود که قابل حذف نیست و باید هوشمندانه از آنها بهره برداری کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر