۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۳۳۱۹۹
فرماندار خوی:
تیم کارشناسان فنی پدافند غیرعامل اعزامی از مرکز استان با حضور در مرز رازی خوی به بررسی میدانی در خصوص تهدیدات بیولوژیک از جمله نحوه کنترل کالاهی شیمیایی، گیاهی ، حیوانی و ... پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد عابدی عصر یکشنبه در جلسه بررسی فنی وضعیت مرز رازی خوی در خصوص تهدیدات بیولوژیک در بحث پدافند غیرعامل با بیان اینکه در خصوص برخی زیرساخت های گمرکی و تردد مسافر در مرز رازی دچار مشکل هستیم افزود:  با ساخت طرح جامع تاسیسات گمرکی که هم اکنون در حال اجراست تمامی مشکلات موجود حل شده و مولفه های استاندارد مرزی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز مرز رازی خوی درسطح کشور راحت ترین،آسانترین وکم هزینه ترین مرز برای تردد مسافر است ادامه داد: مرز رازی خوی بطور رسمی از سال ۹۱ بازگشایی شده و هم اکنون نیز جزء ظرفیت های بسیار مهم و استراتژیک منطقه است.

فرماندار خوی ادامه داد: این مرز در ابتدا برای تردد حداکثر ۲۰۰ هزار نفر مسافر در سال پیش بینی شده بود اما هم اکنون شاهد تردد نزدیک به یک میلیون نفر در سال از طریق این مرز هستیم و این نشانگر اهمیت و جایگاه مرز رازی برای مردم منطقه است.

عابدی خاطرنشان کرد: تردد حجم بالای مسافر از مرز رازی خوی شرایط سختی را به وجود آورده است و امیدواریم بازدید این تیم کارشناسی منجر به رفع مشکلات و بهبود شرایط در مولفه های پدافند غیرعامل شود.

امروز همچنین تیم کارشناسان فنی پدافند غیرعامل اعزامی از مرکز استان با حضور در مرز رازی خوی به بررسی میدانی در خصوص تهدیدات بیولوژیک از جمله نحوه کنترل کالاهی شیمیایی، گیاهی ، حیوانی و ...  پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر