۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۳۱۴۹
دوره های ضمن خدمت یکی از مهم ترین شاخص های بهبود کارآیی وکیفیت نیروهای یک سازمان به شمار می رود. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان هم در راستای اهداف تربیت ورشد نیروهای متخصص برای بهبود کارایی معلمان در نظر گرفته شده است. از آنجا که معلمین ارتباط نزدیکی با گسترده ترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان دارند می توانند نقش موثری در آگاه سازی وفرهنگ سازی بین مردم داشته باشند.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، دوره های ضمن خدمت یکی از مهم ترین شاخص های بهبود کارآیی وکیفیت نیروهای یک سازمان به شمار می رود. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان هم در راستای اهداف تربیت ورشد نیروهای متخصص برای بهبود کارایی معلمان در نظر گرفته شده است. از آنجا که معلمین ارتباط نزدیکی با گسترده ترین قشر جامعه یعنی دانش آموزان دارند می توانند نقش موثری در آگاه سازی وفرهنگ سازی بین مردم داشته باشند.

پدافند غیر عامل از اصولی است که برای  مصون ماندن از بلایا باید به صورت مستمر به عموم مردم آموزش داده شودلذا در همین راستابرگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می تواند تاثیر مثبتی در این فرهنگ سازی ایفا نماید.

جهت دستیابی به این اهداف دوره ضمن خدمت پدافند غیر عامل به مدت 12ساعت برای کلیه فرهنگیان استان آذربایجان غربی به صورت مجازی از طریق سامانه Ltms برگزار شد در این دوره که توسط دبیرخانه پدافند غیر عامل اداره کل آموزش وپرورش در جریان بهمن ماه برگزار شد حدود 5536 نفر شرکت نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر