۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۳۳۱۴۴
علی اصغر جمشید نژاد، با توجه به اقدامات مثبت و موثر و عملکرد پدافند غیرعامل بیان کرد:پدافند غیر عامل یک مجموعه مدیریتی و حاکمیتی و نظارتی بر اتفاقات و پروژهای بزرگ است که باید مسائل مربوط به پدافند غیرعامل لحاظ و مجوز صادر شود،که اینها نیاز به اطلاعات لازم و تخصصی دارد که باید مد نظر قرار بگیرد.
به گزارش پایداری ملی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان بازدید کرد  و در جریان روند آموزش شرکت های مشاور معماری و شهرسازی در زمینه پدافند غیرعامل توسط انجمن علمی این حوزه قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و اعضای انجمن علمی پدافند غیرعامل شعبه گیلان عنوان کرد: با محدود بودن فرصت ها اگر برای کارها اولویت قائل باشیم بهتر می توانیم نتیجه بگیریم،یکی از اولویت ها مربوط به نوع تعامل همکاری ما و ادارات است.باید با همکاری به مباحث مربوطه پرداخته شود،ایده های ما با ادارات باید مطرح شوند و به یک نقطه مشترک برسند تا موثر واقع شود.

علی اصغر جمشید نژاد با اشاره از بازدید از ادارات مجموعه استانداری گیلان اظهار داشت: باید دید و بازدید مدیران استمرار داشته باشد ، هر کار خلاقانه ایی که انجام می دهیم ارزشمند است اما باید اهداف اصلی سازمانی که ما برای آن انجام وظیفه می کنیم را بدانیم و در راستای آن حرکت کنیم ، باید وظایف پدافند غیرعامل را بدانیم و تفاوت ها را بشناسیم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با توجه به اقدامات مثبت و موثر و عملکرد پدافند غیرعامل بیان کرد:پدافند غیر عامل یک مجموعه مدیریتی و حاکمیتی و نظارتی بر اتفاقات و پروژهای بزرگ است که باید مسائل مربوط به پدافند غیرعامل لحاظ و مجوز صادر شود،که اینها نیاز به اطلاعات لازم و تخصصی دارد که باید مد نظر قرار بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید آموزش در خانواده ها خاطرنشان کرد : ما در هیچ برنامه ایی موفق نمی شویم جز اینکه از جایی شروع کنیم که آن نمایندگی ها را در تک تک خانواده ها دارد؛ که این ویژگی را در هیچ جایی نمی توان پیدا کرد،هر کاری که بخواهیم انجام دهیم باید از آموزش و پروش شروع کنیم، آموزش و پرورش دروازه اصلی ما برای فرهنگ سازی است همچنین باید بدانیم پدافند غیرعامل چه محصولی را ارائه می دهد که ایمنی را در خانواده ها تضمین می کند.

علی اصغر جمشید نژاد در رابطه با شناخت و شناسایی تهدیدات تصریح کرد:باید در زمینه تهدیدات تخصصی و دقیق جواب داده شود ؛ اگر پاسخ درست ندهیم مشکلات باقی می ماند و حل نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تناسب پدافند غیر عامل در تمامی زمینه ها یاد آور شد: پدافند غیرعامل در همه زمینه ها تناسب دارد،باید آسیب های اجتماعی را شناخت و برای آن راه کار درست ارائه داد،در پدافند غیرعامل اگر آسیبی وجود دارد باید دید چگونه میتوان آسیب را پدافند کنیم.

علی اصغر جمشید نژاد با توجه به مشکلات درون جامعه افزود : باید نسبت به مشکلاتی که در درون جامعه وجود دارد درست و علمی آن را بشناسیم و برای آن راه کار ارائه دهیم و نسبت به مشکلات واقع گرا عمل کنیم،باید مشکلات جامعه و آنچه که برای مردم مهم است و به نوعی دغدغه محسوب می شود راه کار های مناسب ارائه دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اظهار داشت : خیلی از کشورها؛توسعه را در مبنای کار خود قرار داده و اقدامات زیادی را انجام دادند اما منجر به رضایتمندی در درون جامعه خود نشدند زیرا توسعه ایی که برای اجرا مدنظر هست مطابق با خواست و نیاز و جامعه نیست و تطبیق ندارد.

علی اصغر جمشید نژاد خاطر نشان کرد : باید نیاز های اساسی جامعه را مد نظر قرار دهیم و با اولویت به کارها بپردازیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر