۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۳۱۳۲
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم:
امیری با ابراز نگرانی از پارکینگ طبقاتی حرم، اظهار کرد: در مراسم ۲۲ بهمن به دلیل لحاظ نشدن مسائل امنیتی پارکینگ طبقاتی بسته شد، این پارکینگ هم از نظر مسائل پدافند غیرعامل و هم از نظر مسائل امنیتی مورد تأیید نیست.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حسین امیری قمی در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم غروب سه‌شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به دریافت و بومی سازی ابلاغیه امنیتی انتظامی در ایام نوروز، اظهار کرد: بسته امنیتی استان قم تأمین و آماده ابلاغ به دستگاه‌های خدماتی و امدادی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم افزود: ملاحظات امنیتی خاصی را با توجه به مکاتباتی که دریافت کرده‌ایم باید مد نظر قرار دهیم که لازم است همه دستگاه‌ها این ملاحظات را اجرا کنند.

وی با تأکید بر سیستم پایش تصویری در ایام نوروز، تصریح کرد: برای اسکان در اماکن مورد نظر باید سیستم پایش تصویری برنامه‌ریزی شود و اماکنی که به صورت اضطراری برای اسکان در اختیار زائران قرار می‌گیرد باید به کمیته امنیتی اطلاع رسانی شود.

به گفته امیری در این زمان قرارگاه عملیاتی امام علی(ع) فعال خواهد بود و از بیستم اسفندماه آماده باش است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم با اشاره به تهیه پیام‌های هشدار انتظامی و امنیتی، تصریح کرد: سال گذشته هشدارهای پلیسی در خصوص ملاحظات امنیتی به خصوص سرقت تهیه و چاپ شده است، از دستگاه‌ها درخواست داریم که این هشدارهای امنیتی را چاپ کرده و در اختیار زائران قرار دهند.

وی با ابراز نگرانی از پارکینگ طبقاتی حرم، اظهار کرد: در مراسم ۲۲ بهمن به دلیل لحاظ نشدن مسائل امنیتی پارکینگ طبقاتی بسته شد، این پارکینگ هم از نظر مسائل پدافند غیرعامل و هم از نظر مسائل امنیتی مورد تأیید نیست.

امیری افزود: ورود و خروج خودرو به پارکینگ کنترل شده نیست، این پارکنیگ مصوبه شورای تأمین را دارد و لازم است که برای این مجموعه فکری شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم از ورود اتوبوس‌ها به هسته مرکزی شهر هم انتقاد کرد و گفت: هنوز نگران پارک اتوبوس‌هایی هستیم که وارد هسته مرکزی شهر شده و در ضلع شرقی حرم پارک می‌کنند و بار زیادی را بر این محدوده وارد می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر