۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۳۳۱۳۱
کارگاه آموزشی پدافند سایبری با محوریت فرصت ها و تهدیدات فضای سایبری، شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای ویژه مدیران، معاونین، مربیان و معلمان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
 با حضور مهندس صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل و مهندس جعفرپور دبیر هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار کارگاه آموزشی پدافند سایبری با محوریت فرصت ها و تهدیدات فضای سایبری، شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای ویژه مدیران، معاونین، مربیان و معلمان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

کارگاه آموزشی پدافند سایبری ویژه مدیران، معاونین، مربیان و معلمان آموزش و پرورش شهرستان بهار

در ابتدای این کارگاه مهندس صوفی ضمن تبریک سالروز امور تربیتی و خیرمقدم خدمت فرهنگیان محترم به تشریح مفهوم پدافند غیرعامل پرداخت.

مدیرکل پدافند غیرعامل در ادامه به سیاست ها، اهداف و مأموریت های پدافند غیرعامل اشاره کرد.

صوفی در پایان ضمن بیان کارگروه های مختلف پدافند غیرعامل به کارگروه سایبری اشاره کرد و ادامه جلسه را به مهندس جعفرپور سپرد.

جعفرپور ضمن خیر مقدم به حضار محترم تصریح کرد: در جامعه امروز شاهد آن هستیم که زندگی مردم تحت تأثیر شبکه های اجتماعی و فضای سایبری قرار دارد و این موضوع مستلزم افزایش سواد سایبری و رسانه ای است. همانطور که فناوری ها با سرعت در حال رشد و توسعه هستند، اقشار مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان محترم که در حال تربیت نسل جدید و آینده ساز کشور هستند این موضوع حساسیت و توجه بیشتری را می طلبد.

دبیر هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل در ادامه به تشریح زوایای مختلف شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای پرداخت.

 



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر