۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۳۱۱۲
در راستای برنامه ها و رسالت پدافند غیرعامل:
طی حکمی از سوی دکتر سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان ،دکتر سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بعنوان جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان ،دکتر سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بعنوان جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان منصوب شد.متن حکم بدین شرح است:

بموجب این ابلاغ و به استناد دستورالعمل تشکیل شورای پدافند غیرعامل، جنابعالی را به عنوان جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و هماهنگی دیگر اعضای  شورا، ضمن اتخاذ تدابیر لازم برابر سیاست ها و دستورالعملهای ابلاغی، زمینه فرهنگ سازی و نهادینه نمودن پدافند غیرعامل در برنامه ریزی ، طرح ها و پروژه های ملی و استانی را فراهم نموده و با تداوم و تقویت فعالیت های صورت گرفته در راستای کاهش آسیب پذیری زیرساخت ها و مراکز حساس و مهم استان در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی بمنظور حفظ سرمایه های ملی و استانی کوشا باشید.

از خداوند منّان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاستها و برنامه های ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر