۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۳۳۱۰۲
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک تهران خبر داد؛
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک تهران گفت: مدیران مدارس شمال تهران در سومین دوره طرح «مدرسه آماده»، با انواع مخاطرات و نحوه مقابله با حوادث غیر مترقبه آشنا شدند.
به گزارش پایداری ملی، کیوان فاتحی منش، ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مدیران مدارس شمال تهران در قالب طرح «مدرسه آماده» با حضور در کارگاه های آموزشی با بدست آوردن اطلاعات لازم در خصوص انواع مخاطرات، چگونگی مقابله با آنها، پدافند غیرعامل و ارزیابی آن توانمند سازی شدند.

وی گفت: در این کارگاه، راهبری فرایند طرح مدرسه آماده ، شناخت مخاطرات ونحوه مقابله با آنها و شیوه های نوین آموزش در مدارس ژاپن در  سرفصل های آموزشی به مدیران مدارس ارائه شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مدیران  مدارس در پایان این دوره با انواع حوادث غیر مترقبه طبیعی از جمله سیل و زلزله، شناسایی نقاط بحران زا و بحران زدا، اجزای سازه ای و غیرسازه ای، کیف نجات، نحوه ی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری و آشنایی با تجارب کشور ژاپن در مواجهه با حوادث طبیعی آشنا شدند.

فاتحی منش در پایان گفت:  ژاپن از جمله کشورهای حادثه خیز جهان است که در خصوص کاهش خسارات و تلفات جانی ناشی از حوادث طبیعی بسیار موفق بوده و آشنایی با این عملکرد نقش مهمی در توانمندسازی مدیران در مواجه با حوادث خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر