۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۳۳۰۵۰
نخستین مانور تصادف شهری از صحنه تصادف تا بیمارستان امروز در رشت برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، مرکز گیلان رئیس مرکز مدیریت حوادث  و فوریت های پزشکی استان گفت : این مانور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، اداره کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری گیلان ، شهرداری ، نیروی انتظامی ، بیمارستان قائم و شرکت امدادرسانان گیل در بلوار شهید افتخاری رشت برگزار شد که  نیروهای امدادی و خدمات رسان توان عملیاتی خود را هنگام آزمودند.

رپایی مانور امداد در تصادف شهری در رشت

پیمان اسدی در ادامه افزود : 62 پایگاه اورژانس  در گیلان فعال است و شهروندان می توانند در صورت بروز حوادث و سوانح با شماره 115تماس گرفته و از خدمات رایگان و شبانه روزی این نهاد امدادی بهره مند شوند.

وی اعلام کرد : با توجه به ورود گردشگران و مسافران در ایام نوروز و تسریع در روند خدمات رسانی 14کمپ ثابت و 34 کمپ سیار فوریت های پزشکی 115نیز در جاده های استان مستقر می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث  و فوریت های پزشکی  گیلان در پایان  اعلام کرد : امدادگران این نهاد در تعطیلات نوروز سال 96 بیش از 13هزار ماموریت امداد و نجات انجام دادند که از این تعداد بیش از 6 هزار ماموریت منجر به بستری مصدومان در بیمارستان شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر