۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۳۰۲۳
بخشدار جوکار گفت: می‌طلبد که دقیق‌تر و کاربردی‌تر به مسائل و اقدامات لازمی که در خصوص پدافند غیرعامل انجام می‌شود توجه کنیم.
به گزارش خبرنگارپایداری ملی ؛فرهاد جهانیان،بخشدار جوکار در جلسه پدافند غیرعامل بخش جوکار با توجه به اهمیت این موضوع اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی هر جامعه‌ای ارزشمندترین سرمایه‌ای است که هر جامعه‌ای می‌تواند داشته باشد بنابراین اصلی‌ترین و بهترین نتیجه‌ انجام اقدامات پدافندی ایجاد امنیت و بازدارندگی نسبت به خطراتی است که ممکن است به نیروی انسانی وارد شود.

وی افزود: می‌طلبد که دقیق‌تر و کاربردی‌تر به مسائل و اقدامات لازمی که در خصوص پدافند غیرعامل انجام می‌شود توجه کنیم.

بخشدار جوکار با اشاره به اقدامات انجام شده پدافند غیرعامل در جوکار تصریح کرد: از جمله این اقدامات بازسازی چهار درمانگاه مرکز جامعه سلامت با متد روز، زیرسازی ۱۳ خانه بهداشت در بخش و اختصاص دو مجتمع آبرسانی روستایی به بخش جوکار از مجموع چهار مجتمع آبرسانی روستایی که برای کل شهرستان در نظر گرفته شده، است.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ زنی مرکز آتش نشانی در منطقه جوکار، توسعه شبکه اطلاع رسانی، انسداد چاه‌های آب غیرمجاز، بهسازی روستاها با شدت بیشتر، ۱۳ مورد افتتاح بک فیلترها در منطقه ازندریان و افزایش بودجه روستاها به بالاتر از سه برابر و در برخی روستاها ۵ برابر شدن بودجه دهیاری‌ها نیز از دیگر اقدامات بوده است.

جهانیان با بیان اینکه در گفتار و سخنرانیها باید پدافندی عمل کنیم، اظهار داشت: منشأ بسیاری از مشکلات سخنرانی کسانی است که در زمینه ای که تعهد و تخصصی ندارند اظهار نظر می‌کنند.

وی ابراز داشت: مردمی داریم که همیشه صبور، همراه و حامی هستند بنابراین باید مراقب باشیم اقداماتی که انجام می‌شود طوری باشد که برای این مردم آرامش، امنیت، رفاه و آسایش بیاورد.‌


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر