۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۳۰۱۶
جلسه کارگروه پدافند غیرعامل بخش جوکار با حضور بخشدار جهانیان ، صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل و کارشناسان این اداره کل در محل سالن اجتماعات بخشداری در حضور دهیاران و ریاست شورای روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه پدافند غیرعامل بخش جوکار با حضور بخشدار جهانیان ، صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل و کارشناسان این اداره کل در محل سالن اجتماعات بخشداری در حضور دهیاران و ریاست شورای روستا برگزار شد.

در ابتدا جهانیان ضمن خیرمقدم به حضار،  مهندس صوفی و هیئت همراه در خصوص مبانی، اصول و حوزه های کاری پدافند غیرعامل مطالبی را مطرح کرد.

بخش جوکار شهرستان ملایر میزبان مدیرکل پدافند غیرعامل

همچنین مدیر کل پدافند در ادامه بیانات خود از دهیاران، ریاست و اعضای شورا درخواست کرد که با اطلاع رسانی خوب و به موقع در خصوص اعطای وام از سوی بنیاد مسکن جهت مقاوم سازی بافت های فرسوده روستایی تلاش نمایند تا پدافند کالبدی در روستاهای این بخش تحقق یافته و ساکنین روستاها در صورت بروز حوادث طبیعی از آسیب در امان بمانند و از آسایش کامل برخوردار شوند.همچنین آقای میرزایی کارشناس پدافند در خصوص حوزه زیستی و تهدیدات زیستی بخصوص بحث خشکسالی مطالبی را مطرح نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر