۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۳۰۰۹
کرمان؛
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کهنوج، با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری کهنوج وجمعی از اعضاء ؛ در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه پیمان سلاجقه با اشاره به دیدگاه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: با توجه به اینکه پدافند غیرعامل توان یک ملت برای حفظ ارزشهای داخلی از تهدیدات خارجی است، مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با فرهنگ سازی در زمینه پدافند غیرعامل در توانمندسازی ملت جهت حفظ ارزش های داخلی از تهدیدات و خطرات خارجی کوشا باشند .

وی تصریح کرد: از آنجا که پدافند غیرعامل نقشی مؤثر و اجتناب ناپذیر در حفظ جان مردم، سیستم اقتصادی و سیاسی و در نهایت استقلال و حاکمیت کشور دارد؛ مدیران اجرایی بایستی آن را بعنوان یک راهکار اصلی در کاهش آسیب پذیری برگزینند .

جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان کهنوج برگزارشد.

در جلسه شورای پدافند غیرعامل، عطاپور فرماندار کهنوج، در سخنان خود با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل برای همه مردم جهان گفت: مهمترین و اصلی ترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند که با حضور و مشارکت خود و آموزش آنها در مواقع ضروری و بحران می توان با کمترین خسارت مواجه شد.

ابوذر عطاپور افزود: همه سازمان ها ، نهادها ، ارگان ها موظف به انجام این موضوع مهم می باشند چرا که دشمن از هیچ کوششی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نظامی ، فضای مجازی و ... دریغ نمی کند و باید با هر گونه تهدیدات دشمن مقابله کرد.

فرماندار کهنوج اظهار داشت: امروزه مردم باید در خصوص فرهنگ شهرسازی و معماری منازل مستحکم و سازگار با شرایط اقلیمی هر منطقه احداث کنند تا در مواقع بروز بحران و حادثه آسیب کمتری وارد شود.

همزمان با برگزاری شورای پدافند غیرعامل شهرستان کهنوج دوره آموزش عمومی پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر