۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۲۹۷۵
فرماندار بویراحمد:
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بویراحمد گفت: پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی، فردا چهارشنبه به یاسوج منتقل می‌شود و امروز این امکان وجود ندارد.
به گزارش پایداری ملی، شاهرخ کناری شامگاه روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه تعداد زیادی از پیکرها قابل‌ شناسایی است، افزود: انتقال پیکرهای جانباختگان تا نیمه‌های امشب به پایین کوه دنا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نقطه حادثه در ارتفاع بیش از چهار هزار و 500 متری و سخت گذری قرار دارد افزود: گروه‌های امدادگر در منطقه سقوط هواپیما در حال جست و جو، برف‌روبی و انتقال پیکرها هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه سقوط هواپیما ،امکان فرود بالگرد در آن نقطه وجود ندارد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای حمل، انتقال و شناسایی پیکرهای جانباختگان با تلاش مدیریت بحران و مسئولان انجام شده است.

قطعاتی از لاشه هواپیمای سانحه دیده بامداد سه‌شنبه در ارتفاع چهار هزار و 500 متری منطقه نقل واقع در استان اصفهان پیدا شد.

نیروهای یگان کوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و نیروهای زبده هلال احمر و یگان های نظامی از استان‌های مختلف در عملیات امروز حضور دارند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما از ساعت 11 روز یکشنبه 29 بهمن آغاز شده بود.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر