۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۳۲۹۵۲
سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: صنعت دفاع و نگاه اقتصادی به فناوری های دفاعی برای عملی شدن اقتصاد دفاع بسیار مهم و قابل توجه است.
به گزارش پایداری ملی، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه همایش اقتصاد دفاع و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقتصاد دفاع یک مفهوم کلی است که دفاع اقتصادی، اقتصاد پدافند غیر عامل، اقتصاد امنیت و امنیت ملی را در بر می‌گیرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاعی ملی ادامه داد: اقتصاد دفاع در واقع یک دفاع همه جانبه در دکترین دفاعی نظام اسلامی ایران است و در این همایش می‌خواهیم بنیان‌های علمی مناسبی برای تحقق اقتصاد دفاع را در کشور و نیروهای مسلح گسترش دهیم.

وی افزود: تکنولوژی، صنعت دفاع و نگاه اقتصادی به فناوری های دفاعی که در این همایش ارائه می‌شود برای عملی شدن اقتصاد دفاع بسیار مهم و قابل توجه است.

سردار وحیدی با بیان اینکه در سطح ملی ما بحث اقتصاد دفاع و دفاع اقتصادی را در پیش گرفتیم، گفت: زمانی که ما از توسعه سواحل مکران سخن می گوییم در واقع از یک بخش دفاعی هم سخن می گوییم که باید اقتصاد دفاع در آن دیده شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان این که دشمن علیه ما جنگ اقتصادی را ایجاد کرده و می‌خواهد کشور را از طریق اقتصادی با مشکل روبرو کند، تصریح کرد: حوزه اقتصاد دفاع در برابر این جنگ مطرح می‌شود که نیروهای مسلح در همه این موارد حضور دارند و به بخش های دیگر کشور کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر