۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۹۳۶
در این رزمایش دکتر علی اصغر زارعی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به حضار و مدعوین در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این رزمایش ها نشان می دهد که آیین نامه مربوط به دستوالعمل مرزبانی زیستی کشور یکی از نیازهای جدی ما بوده است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،  صبح امروز "رزمایش پدافند زیستی فجر 96" با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا، با حضور دکتر علی اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار ساسانی معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل، عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سردار مهدی پور جانشین قرارگاه پدافند زیستی و مدیران اداره کل پدافند غیرعامل  وزارت بهداشت و درمان و سایر دستگاه های همکار در  شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

رزمایش پدافند زیستی فجر 96 برگزار شد

در این رزمایش دکتر علی اصغر زارعی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به حضار و مدعوین در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این رزمایش ها نشان می دهد  که آیین نامه مربوط به دستوالعمل مرزبانی زیستی کشور یکی از نیازهای جدی ما بوده است.

رزمایش پدافند زیستی فجر 96 برگزار شد

وی افزود: ما  امیدوار هستیم که در سایر زیر ساخت های حساس و حیاتی کشور، این رزمایش ها و مانور ها تکرار شود  و این اطمینان خاطر فراهم شود که فرزندان این مرز و بود در جای جای کشور این آمادگی را دارند که تهدیدات را شناسایی ، و با آن ها مقابله کنند.
دکتر زارعی، هدف از برگزاری این رزمایش ها،  شناخت ظرفیت ها و میزان آمادگی در برابر حوادث و تهدیدات دانست  و افزود: از دستاوردهای این رزمایش ها و تمرینات ، پی بردن به برخی نقاط ضعف و اصلاح در رزمایش های بعدی می باشد.

رزمایش پدافند زیستی فجر 96 برگزار شد

وی تاکید کرد:لازم است این رزمایش ها هر سال، یک یا دو نوبت تکرار شود تا بتوانیم میزان آمادگی های خودمان را در برابر تهدیدات  به درستی بشناسیم.

همچنین در این رزمایش  رستمی، معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این که هنگام وقوع هرگونه تهدید و حادثه در پروازهای ورودی و خروجی به کار گروهی و تمرین نیاز است تصریح کرد: بدون تمرین در برحه‌های زمانی مختلف، آمادگی در برابر اتفاقات و حوادث رخ نداده و نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی‌شود.
وی اظهار داشت: کار در فرودگاه به نوعی با انجام وظیفه در سایر بخش‌ها متفاوت و در قالب کار گروهی است.

رزمایش پدافند زیستی فجر 96 برگزار شد

رستمی افزود: هنگام وقوع هرگونه تهدید و حادثه در پروازهای ورودی و خروجی به کار گروهی و تمرین نیاز است.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: بدون تمرین در برحه‌های زمانی مختلف، آمادگی در برابر اتفاقات و حوادث رخ نداده و نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی‌شود.

رستمی با بیان این که فرودگاه‌ها مدخل ورودی مسافران خارجی به کشور محسوب می‌شوند گفت: در کنار فعالیت‌های روزمره وقوع اتفاقاتی مانند سوانح هوایی و تهدید زیستی ناگزیر است اما در صورت نداشتن آمادگی و تمرین کافی، خسارت‌های جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر