۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۲۳
اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان و دستگاههای اجرایی عضو قرارگاه زیستی (شفا) همایش منطقه ای در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می نمایند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، طی مصوبه جلسه قرارگاه زیستی و با دبیری علمی دانشگاه علوم پزشکی استان همایش منطقه ای با حضور استانهای غربی کشور با عنوان (( مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک)) در اردیبهشت ماه سال آینده در سنندج برگزار می گردد.

مسئول دبیرخانه علمی همایش و رئیس هیئت مدیره انجمن علمی استان عنوان کردند این همایش در 13 محور و با در نظر گرفتن حوزه های مختلف تهدیدات زیستی به صورت منطقه ای با حضور استانهای غربی کشور برگزار می گردد.

دکتر هومن قصری بیان داشت که مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 15/12/96 می باشد که امکان تمدید آن نیز تا پایان فروردین وجود دارد وی همچنین اظهار نمود که امید است در خلال این همایش نیز کارگاه جانبی مانورهای دور میزی براساس سناریو های پدافند زیستی در منطقه برگزار شود که در این راستا پوستر طراحی شده همایش نیز از طریق اداره کل پدافند غیرعامل استانداری به کلیه استانها و نیز کلیه ادارات سطح استان ارسال گردیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر