۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۸۶۹
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی از ارائه گزارش این کمیسیون درباره نوسانات بازار ارز به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سیدحسن حسینی شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامیبا انتقاد از وضعیت نابه‌سامان ایجاد شده در بازار ارز طی ماه‌ها اخیر، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در هفته جاری نشستی با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی درباره سیاست‌های دولت در قِبال بازار ارز و بررسی علل نوسانات ایجاد شده داشته باشیم.


وی با تأکید بر اینکه نوسانات ایجاد شده در بازار ارز و سکه به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نیست و صدمات بلندمدتی بر پیکره تولید کشور وارد می‌کند، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی باید نسبت به نابه‌سامانی‌های موجود در بازار ارز پاسخگو باشند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: قرار است گزارشی از بررسی‌های انجام شده درباره بازار ارز که در نشست‌هایی با رئیس بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی خواهیم داشت، به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه کنیم.

نماینده مردم شاهرود در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: احتمال قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار ارز و سکه وجود دارد، اما این مسئله به تشخیص هیئت‌رئیسه پارلمان بستگی دارد؛ در این گزارش سعی می‌کنیم اطلاعات دقیقی از تخلفات احتمالی و کوتاهی‌های بانک مرکزی در حوزه نظارت و سیاست‌گذاری ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر