۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۲۸۶۷
چهارمين جلسه ادواري كارگروه راه و شهرسازي پدافندغيرعامل استان مازندران در تاريخ 25 بهمن ماه با حضور مديركل پدافندغيرعامل استان در محل فرودگاه دشت ناز ساري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، چهارمين جلسه ادواري كارگروه راه و شهرسازي پدافندغيرعامل استان مازندران در تاريخ 25 بهمن ماه با حضور مديركل پدافندغيرعامل استان در محل فرودگاه دشت ناز ساري برگزار شد.

سيد يدالله نبوي، مديركل پدافندغيرعامل استان در اين نشست ضمن تشكر از حضور اعضا و تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، كارگروه راه و شهر سازي را يكي از كارگروههاي مهم ذيل شوراي پدافند دانست و بر فعال سازي و تقويت كميته پدافند غيرعامل در دستگاههاي ذيربط تاكيد كرد.

مدیر کل پدافندغیرعامل استان مازندران:شناسايي مراكز ثقل در سطح استان و تصويب آن در شوراي پدافند غيرعامل استان

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان، ضمن يادآوري وظايف كارگروه راه و شهرسازي از شناسايي مراكز ثقل در سطح استان و تصويب آن در شوراي پدافند غيرعامل استان خبر داد و بر شناسايي مراكز اسكان اضطراري جمعيت در سطح استان و ارائه خدمات مطلوب در شرايط بحران تاكيد كرد.

مدیر کل پدافندغیرعامل استان مازندران:شناسايي مراكز ثقل در سطح استان و تصويب آن در شوراي پدافند غيرعامل استان

معاون هماهنگ كننده قرارگاه زيستي استان بحث كنترل، رصد و پايش بيشتر از سوي فرودگاههاي استان در راستاي مقابله با
 پديده ي بيوتروريسم را خواستار و اذعان داشت سازمان حمل و نقل و پايانه ها و فرودگاهها نظارت لازم را در راستاي كنترل مواد و اقلام وارداتي داشته باشند.

همچنين در اين جلسه حكم رئيس كارگروه راه و شهرسازي پدافند غيرعامل استان به آقاي مهندس بهادري مديركل راه و شهرسازي استان اعطاء و از زحمات جناب آقاي مهندس نوروزي رئيس سابق اين كارگروه تقدير گرديد.

در پايان نيز ساير اعضاي حاضر در جلسه به ارائه ديدگاهها و نظرات خود پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر