۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۳۲۸۴۹
دوم اسفندماه برگزار می شود؛
مدیرکل بحران استان گلستان گفت: دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آبادکتول در دوم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صادقعلی مقدم، مدیرکل بحران استان گلستان، امروز (25 بهمن) در نشست خبری گفت: باید از همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب پذیری در حوادث بهره بگیریم و برگزاری این همایش می تواند موجب تقویت نگاه در حوزه اجرا و دانشگاه شود.

 وی افزود: هدف از برگزاری این همایش ارزیابی از مخاطرات کشور و سطح استان خواهد بود و در کنار آن به دنبال برنامه ریزی دقیق برای مخاطرات هستیم.

 مدیرکل بحران استان بیان کرد: دومین همایش ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در دوم اسفندماه در سالن علامه جعفری دانشکده فنی این دانشگاه برگزار می شود و تاکنون نیز 30 مقاله علمی به دبیرخانه ارسال شده است.

 وی با اشاره به بحران خیزی استان گلستان، ادامه داد: در مدیریت بحران راه طولانی داریم و باید از تمام ظرفیت های علمی و اجرایی در مدیریت بحران ها و حوادث بهره بگیریم.

 مقدم افزود: در زمان بروز حوادث در کشورمان همواره با چالش هایی در حوزه رسانه مواجه هستیم که گاهی این نقدها نشانه عدم اطلاع از ظرفیت ها و شرایط کشور است.

 وی از بین رفتن اعتماد مردمی را یکی از موضوعات بسیار مهم در برخی حوادث برشمرد و اظهارداشت: گاهی در زمان بحران ها اتفاقاتی رخ می دهد که به اعتماد عمومی را خدشه دار می کند و همین مسئله موجب افزایش آسیب پذیری و کاهش اعتماد به نفس در متولیان می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر