۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۳۲۸۱۳
نخستین همایش تخصصی ملی «لجستیک در فرماندهی حوادث» به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، فرخ زاده رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از صاحب نظران و صنایع صاحب تخصص و تجربه از سراسر کشور در این همایش تخصصی که ۲۸ و ۲۹ بهمن در تالار شهر برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: استاندارد‌های لجستیک مدیریت بحران در سیستم فرماندهی حادثه، بررسی تهدیدات لجستیکی در فرماندهی موثر حادثه، فرماندهی یکپارچه و برنامه ریزی لجستیک برمبنای هدف درعملیات و الزامات پدافند غیر عامل در سناریوی لجستیک فرماندهی حوادث از جمله سرفصل‌های این همایش دو روزه است.
فرخ زاده هدف از برگزاری این همایش را مقابله با توسعه تهدید در شرایط اضطراری اعلام کرد.

وی بیان کرد: لجستیک بخشی از علوم نظامی است که به حمل و نقل افراد و تجهیزات اختصاص دارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه برای نخستین بار است که همایشی تخصصی در سطح ملی در زمینه فرماندهی حوادث و مقابله با توسعه تهدید در شرایط اضطراری در خارج از تهران برگزار می‌شود، گفت: حضور این اندیشمندان در شیراز به عنوان یکی از مراکز علمی کشور باعث افزایش رویداد‌های علمی و ارتقا سطح دانش در حوزه‌های تخصصی خصوصا رفتارشناسی حریق می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری همایش تخصصی ملی «لجستیک در فرماندهی حوادث»

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر