۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۲۷۹۵
جان سولیوان در اظهاراتی خصمانه گفت آمریکا تلاش‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات کشتار جمعی را تقویت می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، این وزارتخانه در ادامه گزافه‌گویی‌های واشنگتن علیه کشورمان گفت تلاش بین‌المللی برای جلوگیری از دستیابی کره شمالی، ایران و دیگر بازیگران، به تسلیحات کشتار جمعی و ابزار‌های پرتاب آن‌ها را تقویت خواهد کرد.

جان سولیوان، معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت برای سال 2019 گفت: ما با این سطح از بودجه از آمریکایی‌ها در داخل کشور و در خارج از کشور محافظت خواهیم کرد و با شدید‌ترین تهدیدات برای امنیت ملی آمریکا مقابله خواهیم کرد.

او بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای دروغین واشنگتن افزود: وزارت امور خارجه آمریکا تلاش بین‌المللی برای جلوگیری از دستیابی کره شمالی، ایران و دیگر بازیگران، به تسلیحات کشتار جمعی و ابزار‌های پرتاب آن‌ها را - که کاری غیرقانونی است - تقویت خواهد کرد. ما اقدام به تقویت توان کشور‌های شریک خود، خواهیم کرد. ما از تلاش‌های ائتلاف برای شکست دادن دولت اسلامی عراق و شام (گروه صهیونیستی داعش)، سایر تروریست‌های فراملی و گروه‌های جنایتکاری که سرزمین آمریکا را تهدید می‌کنند، همچنان حمایت خواهیم کرد. ما از تعهد خود به همپیمان کلیدی‌مان یعنی اسرائیل و از روابط راهبردی مهم با اردن حمایت خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر