۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۳۲۷۲۶
رئیس اداره برق شهرستان مهاباد:
رئیس اداره برق شهرستان مهاباد با بیان اینکه نیروگاه یاد شده در اجرایی کردن برنامه ششم توسعه کشور به عنوان طرح پدافند غیر عامل ساخته می شود، گفت: نیروگاه برق به سه موتور UTM آلمانی مجهز و با سوخت گاز فعالیت خواهد کرد و برق تولیدی با این طریق وارد شبکه سراسری می شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، عملیات اجرایی نیروگاه برق 6 مگاواتی مهاباد با سوخت گاز به عنوان مهمترین طرح امروز /چهارشنبه/ در شهرک صنعتی این شهرستان آغاز شد.  

رئیس اداره برق شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: طرح نیروگاه برق 6 مگاواتی توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریال که 120 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی از بانک توسعه تعاون و 10 میلیارد ریال آورده شخصی است امروز کلنگ زنی شد.

رشید فیض الله بیگی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این طرح یکسال است، اظهار کرد: نیروگاه برق در مساحت بیش از 13 هزار متر مربع ساخته می شود و برای 12 نفر نیز اشتغال ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه نیروگاه یاد شده در اجرایی کردن برنامه ششم توسعه کشور به عنوان طرح پدافند غیر عامل ساخته می شود، گفت: نیروگاه برق به سه موتور UTM آلمانی مجهز و با سوخت گاز فعالیت خواهد کرد و برق تولیدی با این طریق وارد شبکه سراسری می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر