۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۲۷۱۴
رئیس مخابرات سقز:
کریم محمدی با بیان اینکه چهار سایت دیگر b.t.s در شهرستان در دست راه اندازی است، اظهار کرد: در بحث افزایش پهنای باند اینترنت، پدافند غیرعامل اقدامات مناسبی انجام شده است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رئیس مخابرات سقز در آیین افتتاح این طرح ها گفت: طرح مخابراتی با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون ریال شامل نصب و راه اندازی کافوی نوری تلفن ثابت واحدهای مسکن مهر زاگرس، طرح سایت b.t.s موبایل تازه آباد و روستای جدید بله جر اجرا شد.

کریم محمدی با بیان اینکه چهار سایت دیگر b.t.s در شهرستان در دست راه اندازی است، اظهار کرد: در بحث افزایش پهنای باند اینترنت، پدافند غیرعامل اقدامات مناسبی انجام شده است.
**
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان نیز از شروع بکار مرکز ماموگرافی بیمارستان تامین اجتماعی سقز با اعتبار 65 میلیارد ریال خبر داد.

هوشنگ فولادی در آیین افتتاح این طرح با اشاره به شیوع سرطان سینه در بین خانم ها ابراز امیدواری کرد با استفاده از این مرکز در مرحله اولیه این بیماری تشخص و مراحل درمان آن انجام شود.

وی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت افزود: اعتبار بیمارستان تامین اجتماعی در سال 92 فقط 800 میلیون ریال بود که امسال این میزان به 10 میلیارد ریال رسید.

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز هم در این آیین خواستار حضور بیشتر پزشکان متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی برای خدمات رسانی مناسب به بیماران شد.
**
آیین واگذاری 23 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز نیز با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام (ره) سقز در آیین تحویل این خانه ها به مددجویان گفت: امسال هفت میلیارد و 600 میلیون ریال برای ساخت و خرید مسکن مددجویان از محل اعتبارات این نهاد، کمک خیرین و زکات هزینه شد.

فاروق محمودی در آیین افتتاح کارگاه فرش بافی مددجویان نیز اعلام کرد: سال 96 در راستای خودکفایی و اشتغال زایی 280 نفر از مددجویان 54 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد و 15 میلیارد ریال نیز امروز به متقاضیان پرداخت می شود.
**
در ششمین روز از دهه فجر همچنین دو مهدکودک نیز در مناطق حاشیه ای سقز مجوز فعالیت گرفتند.
رحمان حکیمی رئیس بهزیستی سقز در آیین راه اندازی این دو مرکز گفت: توسعه و تجهیز چهار مهد کودک در دستور کار این اداره است.
323 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 230 میلیارد ریال دهه مبارک فجر در شهرستان سقز به بهره برداری می رسد.
سقز با 226 هزار نفر جمعیت در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر