۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۷۱۳
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس :
سید مجید منبتی خاطرنشان کرد: نگاهمان در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد این است که با مردم شهرستان تعامل داشته باشیم، اما این مسیر تعامل قطعاً در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، سند برنامه ششم توسعه، سند چشم‌انداز افق ۱۴۰۴، ابلاغ سیاست‌های جمعیتی و پدافند غیرعامل است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان سرخس در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

  مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در این مراسم با تأکید بر اینکه اقتصادمان باید از جنس اقتصاد مقاومتی باشد، اظهار کرد: این اقتصاد هم باید مقاوم‌سازی بکند و هم ما از ظرفیت‌های بسیار زیادی که داریم استفاده درست کنیم.

  سید مجید منبتی با اشاره به اینکه جوانان شهرستان سرخس را دست‌کم گرفته‌ایم، افزود: این یک خطر است که وقتی جوان سرخسی به مدرک کارشناسی ارشد می‌رسد، قصد ترک شهرستان می‌کند.

  وی خاطرنشان کرد: نیروی‌های ارزشی، خلاق، انقلابی و ولایی چه بومی و چه غیربومی باید در شهرستان وارد شوند و از آن‌ها حمایت کنیم تا هر کدام از این‌ها چندین نفر را رشد بدهند.

  مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اظهار داشت: شهرستان سرخس باید محلی برای بروز استعدادهای جوانان خوش‌فکر و خوش‌سلیقه شود.

  منبتی با اشاره به اینکه تا دو یا سه ماه آینده پارک علم و فناوری گوگردی را در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد افتتاح می‌کنیم، تصریح کرد: از تمامی کسانی که به هر نحوی ایده‌ای برای این پارک علم و فناوری داشته باشند، استقبال می‌کنیم.

  وی بیان داشت: ایران اسلامی امروز به هر چه رسیده از رهبری‌های حضرت امام (ره) و حضرت آقا و تلاش مجدانه مردانی بوده که روز شب نشناختند.

  مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با بیان اینکه امروز حضرت آقا تمام‌قد از جوانان حمایت می‌کنند، افزود: جوانان امروز به لحاظ عِده و عُده از جوانان صدر اسلام و انقلاب بالاتر هستند.

 

منبی اظهار کرد: اگر توانستیم بدون سرمایه‌گذاری‌ها به‌جایی برسیم هنر کرده‌ایم؛ اگر کسی بتواند با آن چیزی که دارد پذیرایی عالی کند هنر کرده است، والا اگر پول داشته باشد از رستوران استفاده می‌کند.

  وی در ادامه با تأکید بر اینکه با تفکر «اقتصاد مقاومتی» باید به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در «افق ۱۴۰۴» برسیم، عنوان کرد: رسیدن به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در «افق ۱۴۰۴» با آوردن سرمایه‌گذار خارجی محقق نمی‌شود؛ امکان دارد این سرمایه‌گذار هم کمک کند، اما تلاش مردم ایران برای رسیدن به این سند چشم‌انداز از همه مهم‌تر است.

  مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در راستای ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکسری از خریدها و نیازهای این مجتمع گازی را از خود شهرستان تأمین می‌کند که این امر به ساکن شدن جوانانمان در شهرستان کمک می‌کند.

  منبتی تصریح کرد: جوانی که در شهرستان خودش ساکن می‌شود، این در راستای ابلاغ سیاست‌های جمعیتی خواهد بود و به تعبیر حضرت آقا باید جمعیت را در مناطق کمتر توسعه‌یافته نگه داریم به‌خصوص که ما در یک شهرستان مرزی قرار داریم.

  وی خاطرنشان کرد: نگاهمان در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد این است که با مردم شهرستان تعامل داشته باشیم، اما این مسیر تعامل قطعاً در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، سند برنامه ششم توسعه، سند چشم‌انداز افق ۱۴۰۴، ابلاغ سیاست‌های جمعیتی و پدافند غیرعامل است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر