۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۲۶۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: صیانت از زیر ساخت های استان در برابر تهدیدهای دشمن الزامی است.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان در دومین جلسه توجیهی و تشریحی ‏دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل استان سمنان گفت: صیانت از زیر ساخت های استان در برابر تهدیدهای دشمن الزامی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید معیارهای کلی و فرعی و شاخص‌های ‏کمّی مندرج در دستورالعمل و نتیجه را در زمان تعیین‌شده به‌منظور سیر مراحل بعدی به اداره کل پدافند غیرعامل ‏استانداری اعلام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: بر اساس قانون ‏ارجحیت، اولویت‌بندی و طبقه‌بندی اماکن و زیرساخت‌های ‏دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و حراست و مصون‌سازی آن‌ها، از ‏اهداف پدافند غیرعامل است.

ایرج کارخائی گفت: بر اساس قانون ارجحیت ‏برای رعایت ملاحظات و الزامات پدافند غیرعامل سطح‌بندی مراکز ثقل و زیرساخت‌های استان سمنان بر اساس اولویت یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی افزود: برای حفظ و صیانت در برابر تهدیدهای دشمن باید زیرساخت‌های شهری و مراکز ثقل بر اساس اهمیت اولویت‌بندی و سطح‌بندی شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: مراکز ‏ثقل و زیرساخت‌ها در سه رده حیاتی، حسّاس و مهم که هر ‏رده نیز خود دو رده یک و دو دارند، سطح‌بندی و به دلیل ‏محدودیت منابع و اعتبارات و نامشخص بودن زمان وقوع تهدید‏، اقدامات موردنظر در حوزه پدافند غیرعامل با توجه ‏اولویت در آن‌ها اجرا می‌شود. ‏
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر