۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۳۲۶۷۹
در نامه ای خطاب به «دونالد ترامپ»؛
۱۴ تن از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا در نامه ای خطاب به «دونالد ترامپ»، از وضع تحریمها علیه ایران به بهانه آنچه که «پیگیری برنامه های موشک بالستیک از سوی تهران» خواندند، حمایت کردند.
به گزارش پایداری ملی، دوتن از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا به نامهای «تاد یانگ» از ایالت ایندیانا و «مارکو روبیو» از ایالت فلوریدا از امضاء کنندگان نامه ای خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بودند که در آن، به بهانه آنچه که «پیگیری مداوم برنامه های موشک بالستیک از سوی تهران خوانده و آن را تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا و متحدان آن قلمداد کردند(!)» از وضع تحریمها علیه ایران حمایت نمودند.

این سناتورها در نامه خود ادعا کردند که «ایران برنامه موشک بالستیک خود را فعالانه دنبال می کند که این امر نیروهای نظامی استقرار یافته ما، متحدان ما و منافع ما را تهدید می کند!»

علاوه بر یانگ و روبیو، شماری دیگر از سناتورهای جمهوریخواه این نامه را امضاء کردند. این سناتورها عبارتند از: تام کاتن (آرکانزاس)، جان کورنین (تگزاس)، تد کروز (تگزاس)، جیمز اینهوف (اوکلاهما)، کوری گاردنر (کلرادو)، استیو دینس (مونتانا) جان باراسو (وایومینگ)، شیلِی مور کاپیتو (ویرجینیای غربی)، دین هِلِر (نوادا)، دیوید پردو (جورجیا)، جانی ایزاکسون (جورجیا) و جیمز ریش (آیداهو).

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر