۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۲۶۷۰
شهردار بندرعباس:
شهردار بندرعباس : مجتمع بنکداران نمونه‌ای برای شهرک‌های سایر صنوف است که کاملا بهداشتی و مهندسی شده و همچنین با بهره‌گیری از پدافند غیرعامل ساخته شده و در شرایط اضطراری مثل زلزله و سیل که شهر دچار مشکل می‌شود این شهرک می‌تواند پشتیبان شهر باشد.

عباس امینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات اصناف در شهر بندرعباس کمبود فضا برای تخلیه و بارگیری است.

وی ادامه داد: این کمبود فضا با توجه به قرار داشتن بیشتر واحدهای صنفی درمرکز اصلی شهر بندرعباس موجب ایجاد ترافیک و مشکلات ورود و خروج کامیون‌های مواد غذایی در سطح شهر شده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به ضرورت جابه‌جایی بنکداران به یک مجتمع واحد، گفت: با تحقق این موضوع نظام توزیع و ساماندهی این صنوف اصلاح و علاوه بر آن باعث اشتغال‌زایی و کاهش هزینه‌ها و در نهایت منجر به کاهش قیمت تمام شده کالا می‌شود.

امینی تاکید کرد: با توجه به توافق‌های صورت گرفته و به منظور کمک به بهبود وضعیت ترافیک شهر بندرعباس و کاهش مشکلات اصناف، از این پس هیچ مجوز جدیدی برای بنکداران و عمده‌فروشان جز در شهرک صنفی انجام نخواهد شد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: مجتمع بنکداران نمونه‌ای برای شهرک‌های سایر صنوف است که کاملا بهداشتی و مهندسی شده و همچنین با بهره‌گیری از پدافند غیرعامل ساخته شده و در شرایط اضطراری مثل زلزله و سیل که شهر دچار مشکل می‌شود این شهرک می‌تواند پشتیبان شهر باشد.

وی اضافه کرد: انتقال صنوف علاوه بر اینکه در زیباسازی و هم در آزادسازی قلب شهر خیلی تاثیر دارد، ترافیک را کاهش داده و این گونه مراکز را به سمت مراکز حرفه ای و تخصصی سوق می‌دهد.

به گزارش تسنیم تمامی واحدهای فعال مانند بنکداران، پزشکان، صنایع آلاینده، پایانه‌های مسافربری و امثال آنها مراکزی هستند که حجم عظیمی از تردد شهری و اشتغال شهر را در اختیار دارند که این مراکز وقتی به بیرون از شهر منتقل می‌شوند باید در قالب شهرک‌هایی ساماندهی شوند و طبیعتا در این شهرک‌ها امکانات رفاهی مورد نیاز هر یک از بخش‌ها در نظر گرفته می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر