۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۳۲۶۶۵
برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل با ابتکار اداره کل پدافند غیرعامل و همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان ملایر در خصوص حوزه سایبری از منظر بررسی فرصت ها و تهدیدات سایبری جهت پرسنل اداری، دبیران و دانش آموزان مدارس با حضور کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل و مربیان هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل از جهاد دانشگاهی و پلیس فتا در ملایر برگزار گردید.
برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل با ابتکار اداره کل پدافند غیرعامل و همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان ملایر در خصوص حوزه سایبری از منظر بررسی فرصت ها و تهدیدات سایبری جهت پرسنل اداری، دبیران و دانش آموزان  مدارس با حضور کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل و مربیان هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل از جهاد دانشگاهی و پلیس فتا در ملایر برگزار گردید.

برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل با محوریت پدافند سایبری

در این دوره مهندس نقوی از مربیان هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل و کارشناس پلیس فتا استان در خصوص آسیب ها و جرایم فضای مجازی مطالبی را مطرح کرد.

آقای میرزایی کارشناس پایش تهدیدات پدافند غیرعامل در خصوص اصول و مبانی پدافند غیرعامل و لزوم توجه آحاد مختلف جامعه به حوزه های عملکردی پدافند غیرعامل اشاره داشتند.

و همچنین مهندس میرابیان از مربیان هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل و کارشناس IT مرکز جهاد دانشگاهی در خصوص فرصت ها و تهدیدات بازی های رایانه ای و فیلم ها و انیمیشن های پر مخاطب امروز جامعه نوجوانان اشاراتی داشتند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر