۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۲۶۳۱
آذربایجان غربی؛
کارگاه آموزشی کوا(طرح صیانت از کودکان وخانواده در اینترنت) با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع سه گانه با مضرات اعتیاد به فضای مجازی و هشدارهای پلیس در خصوص شناسایی سایت های جعلی با همکاری و مشارکت سازمان فن آوری اطلاعات، پلیس فتا، اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی در جریان بهمن ماه در محل سالن نیلوفر شهرستان ارومیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگاه آموزشی کوا(طرح صیانت از کودکان وخانواده در اینترنت) با هدف آشنایی دانش آموزان مقاطع سه گانه با مضرات اعتیاد به فضای مجازی و هشدارهای پلیس در خصوص شناسایی سایت های جعلی با همکاری و مشارکت سازمان فن آوری اطلاعات، پلیس فتا، اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی در جریان بهمن ماه در محل سالن نیلوفر شهرستان ارومیه برگزار شد.

در این کارگاه خانم دکتر صدیق روانشناس سلامت، دکتر سیفی و آقای حیدرپور، توضیحات مفیدی با مصداق ها ووقایع اتفاق افتاده در محیط های آموزشی در زمینه دوست یابی های اینترنتی و قرار ملاقاتهای حضوری واعتماد دانش آموزان به افرادی که هیچ گونه شناختی از این افراد ندارند بیان نمودندوبه لزوم ارتباط قوی با خانواده تاکید نمودند. این کارگاه به مدت دو روز در روزهای اول ودوم بهمن ماه به صورت جداگانه برای 2100نفر از دانش آموزان دختر وپسر با بهره گیری از انیمیشن و نمایش عروسکی برگزار گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر